enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
45,8248
EURO
53,4784
ALTIN
6.687,67
BIST
13.662,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
22°C
İstanbul
22°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Az Bulutlu
25°C
Pazartesi Az Bulutlu
26°C
Salı Açık
28°C
Çarşamba Az Bulutlu
27°C

Çeşme Belediyesi, Tüm Bel-Sen ile toplu iş sözleşmesini imzaladı

Başkan Denizli: “Memur sendikamız Tüm Bel-Sen ile emekçilerimizin hakkını gözeten, karşılıklı anlayış ve dayanışmayla şekillenen toplu iş sözleşmemizi imzaladık.

Çeşme Belediyesi, Tüm Bel-Sen ile toplu iş sözleşmesini imzaladı
02.05.2026 17:54
3
A+
A-

Başkan Denizli: “Memur sendikamız Tüm Bel-Sen ile emekçilerimizin hakkını gözeten, karşılıklı anlayış ve dayanışmayla şekillenen toplu iş sözleşmemizi imzaladık. Tüm çalışma arkadaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Daha adil ve güçlü yarınlar için birlikte üretmeye devam edeceğiz.”

Çeşme Belediyesi ile Tüm Belediye ve Yerel Yönetim Hizmetleri Emekçileri Sendikası (Tüm Bel-Sen) arasında yürütülen toplu iş sözleşmesi görüşmeleri tamamlandı. Taraflar arasında karşılıklı anlayış, diyalog ve dayanışma temelinde şekillenen sözleşme, düzenlenen imza töreniyle yürürlüğe girdi.

Düzenlenen törende sözleşme, Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Tüm Bel-Sen İzmir 1 Nolu Şube Başkanı Turgut Angün, Tüm Bel-Sen İzmir 1 Nolu Şube İdari Sekreteri Coşkun Elbir, Tüm Bel-Sen İzmir 1 Nolu Şube İşyeri Sendika Temsilcisi Volkan Burçak tarafından imzalandı.

01 Ocak 2026 – 31 Aralık 2026 tarihlerini kapsayan sözleşme; belediye bünyesinde görev yapan kamu çalışanlarının sosyal ve özlük haklarını geliştirmeyi, çalışma barışını güçlendirmeyi ve kurumsal uyumu artırmayı hedefliyor.

İmza töreninde konuşan Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, emeğin ve dayanışmanın önemine vurgu yaparak, sürecin karşılıklı anlayışla yürütülmesinin değerine dikkat çekti. Denizli, zorlu koşullara rağmen çalışanların haklarını gözeten bir yaklaşımı esas aldıklarını belirterek, belediye yönetimi ile çalışanlar arasında sürdürülen uyumun önemine işaret etti.

Başkan Denizli konuşmasında, belediyenin bir işveren olarak sorumluluğunun farkında olduklarını ifade ederek, çalışanların emeğini koruyan, kurum içi dayanışmayı güçlendiren bir anlayışla hareket ettiklerini dile getirdi. Sürecin uzlaşıyla tamamlanmasının, kurumsal kültür açısından da önemli bir kazanım olduğunu belirtti.

Başkan Denizli konuşmasını “Memur sendikamız Tüm Bel-Sen ile emekçilerimizin hakkını gözeten, karşılıklı anlayış ve dayanışmayla şekillenen toplu iş sözleşmemizi imzaladık. Tüm çalışma arkadaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Daha adil ve güçlü yarınlar için birlikte üretmeye devam edeceğiz.” ifadeleriyle tamamladı.

İmzalanan sözleşmenin; çalışanların ekonomik ve sosyal haklarını geliştirmeye yönelik düzenlemelerin yanı sıra, iş barışını ve kurumsal işleyişi güçlendirecek hükümler içerdiği ifade edildi. Sözleşme ile birlikte hakkaniyetli ve sürdürülebilir bir çalışma ortamının sağlanması hedefleniyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.